V minulých dílech jsme hovořili o důvěře, jejích ekonomických dopadech, které si ne vždy manažeři…
Americký konzultant, spíkr a profesor University of Michigan Dave Ulrich patří k nejvlivnějším…
Tři čtvrtiny nejvýznamnějších společností světa pravidelně vydávají zprávy o svých aktivitách v…
Potenciál společenské odpovědnosti firem se neustále rozvíjí a netýká se už jen velkých podniků.…
Nový rok je v plném proudu a vy stále přemýšlíte, jaký cíl si letos určíte v oblasti získávání…
Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají potenciál stát se příštím…
V minulém díle jsme hovořili o důvěře, o jejím vlivu na výkonnost firem a firemní kulturu a o…
Jakákoli měřítka mají smysl jen tehdy, pokud měří podstatné věci. V HR to znamená nutnost propojení…
Jako firma v konkurenčním prostředí chcete mít jistě určitý náskok, výhodu. Zamyslete se nad tím, co…