Loňská studie společnosti Gallup s názvem State of the Global Workplace, která zkoumala angažovanost…
Ujasnili jste si hodnoty vaší zaměstnavatelské značky a sdělení, které jejím prostřednictvím chcete…
Přemýšlíte, jak z pozice HR více prospět byznysu své společnosti? Chystaná konference HODNOTY SRDCEM…
Cílem rozvojového programu SILNÉ PRACOVIŠTĚ je vyhledávání, rozvoj a propagace pracovišť, kde lidé…
O důležitosti firemní kultury toho již bylo napsáno dost. Velké firmy jako Google nebo Facebook…
Personální ředitel společnosti Google Laszlo Bock se netají tím, že v náboru zaměstnanců pro jednu z…
Cílem tohoto zamyšlení je odpovědět na otázku, za jakých podmínek je personální řízení pro firmu…
Startupy nemohou soupeřit s velkými firmami o nejlepší talenty. Alespoň si to řada z nich myslí. Je…
V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je…