Články z oblasti vzdělávání a poradenství

7 praktických tipů pro komunikaci se zaměstnanci

Manažer, který chce efektivně komunikovat, musí vědět, jak jej vnímá okolí a jak na něho reaguje -…

Jak si v práci udělat přátele

Nová práce neznamená jen nové odpovědnosti. Je to i nová skupina kolegů, s nimiž se musíte seznámit.…

10 tipů jak lépe vycházet s kolegy

S kolegy v práci trávíme více času než s ostatními lidmi, které známe. Ve většině případů si však…

Možnost kritiky šéfa snižuje stres

Zaměstnanci, kteří mají možnost kritizovat své nadřízené tváří v tvář vykazují nižší míru stresu a…

Řešte připomínky zaměstnanců, než si je přečtete na internetu

I ty nejrespektovanější firmy světa se dnes potýkají s tím, jak je na internetu pranýřují jejich…

Jak si udržet talenty v roce 2010

Zaměstnavatelé se stále více shodují na tom, že s oživením ekonomiky přijde i zvýšená fluktuace…

Řešení konfliktů e-mailem? Raději ne

E-mail představuje komunikační nástroj, který výrazně usnadňuje práci. Ne vždy je však tím správným…

Který kolega vám znepříjemňuje život?

V každé kanceláři se najde alespoň jeden problémový kolega. Ať už se projevuje chamtivostí, leností,…

Přesvědčit nemusí být složité

Umění přesvědčit představuje dovednost, kterou bychom měli být schopni uplatňovat v každodenním…

Výpis 262270 z celkem 794