Jedním z témat 3. ročníku konference IN Communication Forum společnosti Top Vision je Jak lídři mění…
Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém případě firemních zájmů.…
Většina lidí během posledních dvou let slyšela pojmy Industry 4.0, Průmysl 4.0, Společnost 4.0 atd.…
Největší vydavatel e-booků na světě, společnost Bookboon, právě vydala nový titul o strategiích…
Přijímat průměrné uchazeče o práci není nic špatného. Pokud však patříte mezi specialisty náboru,…
Význam kultury pro úspěšnost organizace je již dnes považován za prokázaný a navíc dále roste.…
V dnešním článku si v deseti krocích rozebereme ta nejdůležitější koncepční rozhodnutí ohledně…
V současném deštivém počasí a při zkracujících se dnech, kdy budeme stále více hledat zábavu uvnitř,…
Využití analytických nástrojů v HR již není pouhou možností, ale nutností. Určitým způsobem je již…