Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nejdůležitější slovíčko v marketingu: "Vy"

Váš učitel češtiny by ve slohovém cvičení schválil n&…

10 typických chyb v marketingu

Na začátku si ujasněte, jak o sobě opravdu chcete dát vědět. Pak připravte plá…

Zákazníci musí vědět, jakou hodnotu mají jejich osobní informace

Marketéři by měli zacházet s veškerými informacemi o spotřebitel&…

Jakou část mozku oslovuje vaše webová stránka?

Mnoho lidí mylně věří, že rozhodnutí děláme po pečlivém zpracov&…

Konec egoistického marketingu: Přichází demokracie

Egoistický marketing představuje vcelku běžnou past: Vlastníci společnosti jsou py&…

Jak zacílit na "digitální domorodce"

Snažíte se zacílit marketingové aktivity na populaci od 17 do 34 let? Tzv. &…

I v digitálním marketingu jde o komunikaci s lidmi

Daryl Fieldingová, šéfka evropského marketingu společnosti Kraft Foods,…

Chybí vize, zodpovědnost a především návratnost výdajů

Portál ClickZ upozornil na globální studii IBM, podle níž 56 % š…

Spolupráce je jedinou možností, jak dále zvyšovat marketingové kompetence

Mark Choueke, šéfredaktor prestižního britského časopisu Marketing Week,…

Výpis 316324 z celkem 564