Chcete se ujistit, že vaše investice do marketingu jsou efektivní a nepředstavují v současné době…
Objem investic do reklamy v České republice klesl ke konci září meziročně o 3,2 % na 42 miliard…
Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady čistého objemu investic…
Řadu českých firem postihla krize více, než by se očekávalo. Ukázal to průzkum agentury JWA Prague…
České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na efektivitu svých inzertních…
Současná ekonomická krize donutila většinu firem zavést nová opatření v oblasti nákupu. Ukázal to …
V obchodování hrají důležitou roli i malé věci", které pomáhají budovat vztahy prodávajících a…
Potřeba udržet si zákazníky a rostoucí dostupnost aplikací k bezprostřednímu použití (on-demand)…
Meziroční pokles výdajů na reklamu v České republice dosáhl 15 až 20 procent. Důvodem je především…