Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak nalákat zákazníky do prodejního trychtýře díky obsahovému marketingu

Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí být víc než jen soupis…

Obsahový marketing: Jak uspět v roce 2018

Chcete-li, aby vaše online aktivity v oblasti obsahového marketingu byly úspěšné, musíte obsah začít…

Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (2/2)

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou realitu, hlasové vyhledávání a…

Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)

Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle,…

Kdo je správným influencerem pro vaši cílovou skupinu?

Když si vás lidé začínají všímat, stáváte se mikroinfluencerem. Jste čím dál viditelnější tím, jak…

Čtyři legendární emočně silné marketingové kampaně

Jedna z hlavních pouček marketingu (i prodeje) je, že fakta neprodávají zdaleka tolik jako emoce.…

Social Selling: 3 zásady účinného prodeje na sociálních sítích

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale…

Velký problém marketingu na sociálních sítích

Zdá se, že na sociálních sítích, zejména Twitteru, Facebooku a Instagramu, začíná v současné době…

Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (II. díl)

V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na mezinárodní trh vymezit v …

Výpis 6472 z celkem 564