Když začínáte podnikat, hlavní výzvou pro vás je, jak přilákat nové relevantní zákazníky, kteří…
Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak být vidět a jak oslovit…
Právě jste byli požádáni, abyste během narychlo uspořádané tiskové konference zodpověděli dotazy…
Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár následujících nápadů, na oživení…
Společnost Brand Finance vydala svůj žebříček nejhodnotnějších značek světa pro rok 2018. Při…
V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých metrik. Mnoho z nich je…
Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně pomocí sociálních médií, měli…
Veřejné proslovy mnoho lidí děsí. Často ovšem z toho důvodu, že se na ně neumějí dobře připravit, a…
Nenabízejte pro vítěze fixní odměny a raději rozdělte jednu velkou odměnu na několik menších. To…