Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak nejlépe oslovit blogera

Každý zkušený bloger již na dálku vycítí, když po něm PR něco chce. Jakýkoliv email s podezřením na…

Jak reagovat na negativní publicitu

Někdo říká, že neexistuje něco takového jako negativní PR. Avšak firmy, které se ocitly pod veřejnou…

4 chyby tiskových zpráv ve 21. století

Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře napsat. Proto PR News…

10+1 aktuálních rad pro kvalitní tiskovou zprávu

Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z června 2012, který byl…

Nejnovější trendy v PR

Blogeři otřásli mediálním světem. Spotřebitelé jsou skeptičtí a nároční a ženou firmy k neustálým…

Co by PR profesionál měl říkat novinářům

Lidé v oddělení PR jsou trénovaní na to, aby jednali s novináři, a určitě si i přečetli mnoho článků…

6 důvodů pro uspořádání tiskové konference

Vlivem nových technologií již nejsou tiskové konference tak časté jak dříve. Zároveň jsou však…

Co by PR agentura měla vědět o svém klientovi

Ed James, prezident Cornerstone PR, shrnuje pro PR Daily své zkušenosti, kdy po mnoha letech práce…

Co dělat, když vás média nesprávně odcitují

Příklad číslo 1: Ráno otevřete noviny a zjistíte, že novinář napsal něco jiného, než jste mu během…

Výpis 6472 z celkem 178