Empatie roste s tím, jak se členové sbližují se svými týmy v průběhu koronavirové krize. Na druhou…
Česká republika má poměrně dobře rozvinutý reklamní trh. Výdaje na reklamu na jednoho obyvatele jsou…
Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají?…
Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi mluvit a naslouchat jim.…
V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na mezinárodní trh vymezit v …
Podnikání malých a středních podniků v současném globalizovaném světě doznává značných změn.…
Na začátku letošního roku čelil řetězec Lidl v Česku nenávistným komentářům kvůli reklamnímu letáku,…
V databázi potenciálních zákazníků potřebujete dostatek dat proto, abyste se mohli spojit s…
Nenabízejte pro vítěze fixní odměny a raději rozdělte jednu velkou odměnu na několik menších. To…