Přímá reklama zasílaná poštou nebo e-mailem může přinést řadu výhod. Je však třeba vyhnout se…
E-mailová komunikace je dnes nedílnou součástí marketingové strategie úspěšných firem. Velkou…
Právě jste rozeslali svou e-mailovou kampaň, ale nedostavuje se odezva, kterou jste si…
Antispamové filtry na straně poskytovatelů internetových služeb i příjemců elektronické pošty spolu…
Přímá poštovní reklama zůstává i přes rychlý rozvoj internetu silným způsobem, jak oslovit…
Nástroj pro získávání odezvy potenciálních zákazníků je jednou z důležitých součástí přímého…
Evropská federace direkt marketingu (FEDMA) dělí tento obor na 4 části: direct mail (adresný a…
Aby mohl dopis s reklamní nabídkou být úspěšný, musí jej příjemce otevřít, přečíst, uvěřit mu a…
I přes obrovský rozvoj internetu si ve světě stále drží pevné místo přímá poštovní reklama. Její…