Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak úspěšně měřit e-komerci

Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit návratnost těchto investic.…

Sedmkrát o levné reklamě na Internetu

Pokud chce firma oslovit uživatele Internetu, potřebuje reklamu. Existuje přitom řada způsobů, jak…

Mobilní aplikace do každé společnosti

Mobilní aplikace, jako chytré a užitečné softwary fungující na mobilních telefonech či jiných…

Tipy pro on-line marketing

Magazín IT Week přinesl rozhovor s Jimem Sternem, odborníkem na on-line obchodování a zákaznické…

Cesta k úspěšné e-komerci

Firmy si v současné době začínají rychle uvědomovat, že nestačí jen umístit své internetové stránky…

To nám ta e-komerce ale pěkně roste...

Podle nové studie americké divize Shop.org Národní maloobchodní federace roste prostor e-komerce s…

Neřídíme zákazníky, ale jejich zkušenosti

I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný faktor, kterým je třeba se…

Přišel jsem, viděl jsem, nenašel jsem

Společnost eGlobalPanel zpracovala studii, v níž se zaměřila na efektivitu nástrojů pro vyhledávání…

Zničí spam věrnostní programy?

Strach z obtěžující nevyžádané elektronické pošty vede zákazníky k tomu, že odmítají poskytovat e-…

Výpis 172180 z celkem 195