Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vědí zaměstnanci, co od nich očekáváte?

Noví i stávající zaměstnanci potřebují vědět, co se od nich očekává, aby mohli svou práci dělat…

Jak se stát lepším šéfem

Rozvoj měkkých dovedností je stěžejní součástí úspěšného vedení lidí. Existují určité základní…

Všechny generace chtějí respekt

Všichni zaměstnanci chtějí na pracovišti především respekt. Nezáleží přitom na jejich věku. Ukázala…

Zpětná vazba pomáhá k lepším obchodům

Odborné studie potvrzují, že měření výkonnosti zaměstnanců pomáhá zvyšovat příjmy a ziskovost firem.…

Co říci, aby to nebylo příliš

Velké firmy, univerzity a další instituce nemají své ředitele…

Jak nepřijít o angažovanost zaměstnanců

Ve zhoršených ekonomických podmínkách klesá angažovanost zaměstnanců. Výzkum americké společnosti…

Ano a ne pro lepší vztahy s nadřízenými

Nikdo není důležitější pro vaši spokojenost vpráci než váš šéf. Někteří lidé mají to štěstí, že jsou…

Jak komunikovat se zaměstnanci v ekonomické krizi

Ve slábnoucí ekonomice roste nervozita lidí vsouvislosti sjejich prací a budoucností. Zaměstnavatelé…

Jak si udržet produktivitu a motivaci zaměstnanců v obtížných časech

Má současné ekonomické klima negativní vliv na produktivitu a motivaci vašich zaměstnanců?…

Výpis 6472 z celkem 327