Každý manažer ví, jak důležité je umět si stanovit cíle. Chce-li se dál rozvíjet, hledá si cíle,…
Existují dva typy konkurence. Jedna je produktivní, zatímco druhá je silně neproduktivní. Každý šéf…
Úspěšný byznys není jen o penězích, ale také o lidech - každodenní komunikaci a zvládání emocí.…
Jste zavaleni ne příliš zábavnou prací a váš šéf zrovna není ten typ nadřízeného, který by vás…
Většina firem se bez inovací výrobků či služeb neobejde. A to jak těch postupných - kontinuálních,…
Asi jste už zažili ten pocit, kdy odvedete výbornou práci, ale nedostane se vám žádného uznání za…
Zajímá vás, jak řeč těla ovlivňuje to, jak nás vnímají ostatní a zároveň i to, jak vnímáme sami…
Od doby, kdy Freud prohlásil, že Já není pánem ve svém domě. a objevil tak podvědomí, které Jung…
Neurověda definuje kreativitu jako schopnost vytvářet nové a užitečné kombinace ze zdánlivě…