Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o priazeň zákazníka. Podľa…

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné (2)

Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V…

Pozor na zbytečné chyby v nové práci

Když člověk začíná v nové práci, snaží se dělat dobrý dojem a nic nezkazit. Po určité době se však…

Proč vás vaši kolegové nemají rádi?

Že je to jen hloupá soutěž v popularitě? A vy jste mezi svými kolegy oblíbení? Pokud ne, je možná…

Jak přežít šéfa s nereálnými požadavky

Každá práce je občas náročná. Pokud je však váš šéf přehnaně náročný ve všem, co po vás požaduje,…

Opravdu jste týmový hráč?

Většina lidí o sobě tvrdí, že jsou dobrými týmovými hráči. Ve skutečnosti však všichni cítíme, že…

Pět rad, jak navodit pozitivní pracovní atmosféru

Nepřátelské prostředí a dusno jako před bouří. Taková atmosféra by měla zůstat leda na bojišti. Jak…

Jaký důvod k odchodu je dostatečně vážný?

Všichni občas přemýšlíme o změně práce. Ať už nám však v současné vadí cokoli, měli bychom vždy…

Studie: Vliv používání elektronických zařízení na naši sebedůvěru

Držení těla při každodenní práci s mobilními telefony, tablety a počítači má vliv nejen na naše…

Výpis 10631071 z celkem 1460