Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zlepšete zákaznický servis – usnadněte to svým zákazníkům

Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je klíčem k dosažení dokonalé…

Jak vybudovat důvěru – a proč vlastně?

Zamyslete se nad začátkem nového vztahu – jak se v takové fázi chováme? Někteří z nás druhému věří,…

Nechte se pohltit změnami, zapojte se

Zapojte se do změn ve vaší společnosti a pomozte s jejich dotažením. Nejlépe začněte tím, že budete…

Informovanější rozhodování: Nástroje, které používá McKinsey (1/2)

Podívejme se na některé zajímavé technologické nástroje, které slouží k analýze, porovnávání a…

Inspirace (2/2): Stačí zasít semínko nové perspektivy

V předchozím článku jsme viděli něco, co se zdá být neuvěřitelné – krátká seance nebo shlédnutí…

Bariéry kritického myšlení (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, co potřebujeme, abychom byli schopni dojít k soudům, které jsou…

Bariéry kritického myšlení (1/2)

Abychom se naučili používat kritické myšlení vždy, když je to potřeba, je třeba mít na paměti…

Vliv robotů a umělé inteligence na finanční oddělení (2/2)

V předchozím článku jsme si ukázali první příklady toho, jak robotizované procesy mohou lidem pomoci…

Vliv robotů a umělé inteligence na finanční oddělení (1/2)

Automatizace a inteligentní systémy učiní každodenní operativu ve finančních odděleních mnohem…

Výpis 6472 z celkem 288