Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je pár tipů, které vám…
V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli koronaviru neočekávané…
Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními partnery. Je to totiž…
Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její vyhledávač zpracuje přes 5…
Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom malé zkušenosti? Do určité…
Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný čas, po který trvá jeden…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu, že nedostatečný nebo…
Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny obchodních odvětví. Ať už…
Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale stále hraje významnou…