Každý ví, že první dojem lze udělat jen jednou. Ne vždy se tím však řídíme při jiné než osobní formě…
Marketingový guru Seth Godin je autorem užitečných rad, ze kterých by měli při své práci vycházet…
Zákazníci se nezajímají pouze o cenu. Chtějí, aby prodejce sám o sobě poskytoval přidanou hodnotu.…
Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde po ní s vámi. Mnoho…
Chcete-li dosáhnout obratu milion ročně, máte několik možností: 20000 výrobků po 50 Kč. Nebo 2000 za…
Pokud vám poradíme několik slov, jak lépe prodávat, použijete je, viďte? Sladění je jednoduchá…
Úspěch prodejce závisí na jeho schopnosti vytvářet obchodní vztahy a budovat si loajální síť…
Ve snaze udělat co nejlepší rozhodnutí pokládá zákazník co nejvíce otázek a snaží se zpochybnit…
Ať jde o PR agenturu, reklamní agenturu či jakoukoliv poradenskou firmu, dobré vztahy s klientem…