Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak být přátelštější k zákazníkům

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do peněženek, nebo se u vás jen…

5 rad pro budování loajality zákazníků

Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení. Pokud se vám zdají…

Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u malých firem. Společně se…

Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem…

Všichni zákazníci si nejsou rovni

Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k tomu, aby marketéři mohli…

Nechybujte při jednání se zákazníky

Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte? Řekněme, že pokud…

Od oslovení po nákup

S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a…

Jak si dlouhodobě udržet klienty

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také dokázat si dlouhodobě udržet ty…

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale v této souvislosti již…

Výpis 334342 z celkem 396