Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do peněženek, nebo se u vás jen…
Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení. Pokud se vám zdají…
Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u malých firem. Společně se…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem…
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k tomu, aby marketéři mohli…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte? Řekněme, že pokud…
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a…
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také dokázat si dlouhodobě udržet ty…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale v této souvislosti již…