Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních?

Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v oblasti profesionální…

Co dělat, když klienti nechodí na domluvené schůzky?

Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si se zákazníkem schůzku.…

3 základní pravidla úspěšné obchodní schůzky

Obchodní schůzka, při které prezentujete váš produkt potenciálnímu klientovi, má veskrze pouze dvě…

Jaké otázky položit, abyste zjistili, kolik má potenciální klient peněz?

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela zásadní. Ve sféře B2B je…

4 otázky, které si zapamatujte pro jednání s firmami

Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci navedou nenásilně tam,…

8 rychlých tipů, jak podat skvělou prodejní prezentaci

Prodejní prezentace již není příliš vídaným jevem, protože byla většinou nahrazena klasickou…

5 signálů, že nemá cenu ztrácet s potenciálním klientem čas

Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned ze začátku interakce s …

4 kroky k přípravě úderné 3minutové prezentace

Připravujete prezentaci, krátké představení vašeho produktu nebo ukázku toho, jak se používá?…

Nebezpečí zvané Sales Wurst aneb Udělejte z odborníků zároveň dobré obchodníky

Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny konzultační a poradenské…

Výpis 5563 z celkem 396