Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks

Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste udělali chybu, je tak spousta.…

Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů

Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou skupinou s největším…

Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)

Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle,…

Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se ani vaše firma…

3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem

Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času udělat drobnou chybu. To…

5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis

Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti hodnotí firmy a poskytovatele…

Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A…

Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu

Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a vzhledem k tomu, o kolik…

Je váš zákaznický servis v dobré kondici?

Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si samotní zaměstnanci vyzkoušejí…

Výpis 118126 z celkem 451