Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste udělali chybu, je tak spousta.…
Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou skupinou s největším…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle,…
Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se ani vaše firma…
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času udělat drobnou chybu. To…
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti hodnotí firmy a poskytovatele…
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A…
Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a vzhledem k tomu, o kolik…
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si samotní zaměstnanci vyzkoušejí…