Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba připravit a co je potřeba…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a zařizovat se podle nových…
Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém obchodním prostředí se zákaznický…
Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní aktivitou než akvizice…
Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický servis, co rozhoduje o tom,…
Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve společnosti. Celá řada firem…
I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy, které jsou schopny udržet si…
Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené šetření v rámci firmy,…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a…