Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…
Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho samého počátku: Když se klient…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší konkurencí a zařizovat se podle…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a nabírat…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním oslovením a kontaktem s…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s …
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned…