Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního…

I introvertní prodejce může být úspěšný

Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a zakladatelka konzultační firmy…

3 tipy, jak reagovat, když si B2B klient nabízenou službu řeší interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které…

Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s …

Výhody spolupráce s konkurencí

Pokud coby podnikatelé nebo prodejci přemýšlíme o snížení nákladů nebo o efektivnějším využití…

3 způsoby boje proti strachu při prodeji

Každý prodejce má před obchodní schůzkou nebo prezentací větší či menší obavy. I ti nejlepší. Pokud…

Opakování, matka moudrosti

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se staronové věci, které…

Tajemství prodejního úspěchu? Zeptejte se sami sebe, co a proč kupujete

Prodejní teorie a obchodní tipy (ať už publikované na tomto webu nebo kdekoliv jinde) mají…

4 tipy, jak nebýt „otravným“ prodejcem

Ruku na srdce, jsou prodejci a prodejci. Moderní obchodní profesionál je člověk, který umí…

Výpis 442450 z celkem 735