Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky jsem se zákazníka zeptal,…

3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě…

4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své zákazníky. Allbusiness.com…

5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků? Server Topsalesworld.com…

Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy naskytne příležitost k…

5 prodejních dovedností internetového věku

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce zůstávají stejné, ale musíte…

Zasmějte se společně s klientem

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou důvěru a empatii. Navíc se…

9. ročník konference Sales Excellence Forum

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro prodej z něho plynnou? Jakými…

Zvyšte příjmy od současných klientů ve třech krocích

Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty nebo nové produkty. Velký…

Výpis 613621 z celkem 735