Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Individuální nebo firemní cíle - Co přinese více? (řízený experiment)

Také jste si už tolikrát kladli otázku, jak motivovat své obchodní zástupce k lepším výsledkům?…

3 důvody vzestupu "inside sales"

Růst internetových technologií a společenské změny, které s tím souvisí, jsou jedním z důvodů nového…

Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost oprávněná nebo ne, rady…

5 témat, o kterých nemluvte s klientem

V kariéře obchodníka je zásadní získat a udržet klienty. Každý zákazník je ale jiný a očekává…

Rady pro začínající podnikatele

Začínáte podnikat? Server Inc.com přinesl informace o tom, na co se zaměřit, aby byla vaše…

Problematika výkonnosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 3. díl

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje na výkonnost obchodních…

Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší způsob je zavedení…

8 prodejních rad, které vás mohou překvapit

Server Inc.com publikoval fakta o prodeji, o nichž jste nemuseli vědět.  1) Zákazníci chtějí…

Co s klientem, který neodpovídá?

Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient najednou přestane…

Výpis 640648 z celkem 735