Na základě průzkumu "Email Marketing Benchmarks: Best Practices" časopisu BtoB plá…
Čím se liší nejúspěšnější obchodníci od méně úspěšných kolegů? Většinou je to tím, že ve své…
Jakákoliv úspěšná marketingová B2B strategie zahrnuje emailov&…
Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde především o to, oslovit…
Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního…
První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by zákazníka přivítat a…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili pravděpodobnost doručení vašich e-…
Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum britského poskytovatele…
E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití…