Řízení zaměstnanců, jejichž práci manažer sám neovládá nebo jí nerozumí, je náročný úkol. Je přitom…
Komunikační dovednosti jsou nezbytným předpokladem úspěchu každého lídra a jeho organizace. Mnozí…
Výzkum provedený Russellem Johnsonem, expertem na organizační psychologii z Michiganské státní…
Proč lidé někdy neumějí prosadit svůj názor? Někdy se totiž snaží své stanovisko protlačit až příliš…
Personální ředitel větší firmy mi před časem řekl, že úspěšná realizace interních projektů je…
Bohatství rodiny Thammawattana začalo jako pouhý stánek s jídlem v Bangkoku. Postupně se však…
Máte za to, že moc posiluje vaši schopnost přesvědčit? Skutečnost je taková, že někdy nás daleko…
Vaše nálada a verbální i neverbální projevy mají silný dopad na vaše kolegy. Caroline Webbová ve své…
Co potřebují týmy a co musejí zajistit jejich lídři? Klíčové je sdílet informace, podporovat…