Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2015

Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout jejich případné váhání a…

Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má pravdu. Nedokazuj zákazníkovi,…

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové…

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl…

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se potvrdilo hned na další…

Další důkaz "síly" rozhodnutí

Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům naprosto jednoznačně. Setkal…

Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl vůbec prodávat. To bych…

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou…

Výpis 2836 z celkem 64