Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu jasně definovanou. Nechtěl…
Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi nejprve vypěstovat silné…
Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se kterou se snaží…
Tlak může být občas ochromující a může vás dovést k přijetí dohody, s níž nejste úplně ztotožněni.…
Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí…
Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových kanálů, jako jsou sociální…
Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které…
Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes call centra. Dá se…
S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se může zdát, že si vystačí…