Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Síla osobního kontaktu aneb potřesení rukou jako základ úspěchu

Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu jasně definovanou. Nechtěl…

5 způsobů, jak zvýšit loajalitu zákazníků

Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi nejprve vypěstovat silné…

Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum?

Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se kterou se snaží…

Jak získat obchodní zakázku i pod tlakem?

Tlak může být občas ochromující a může vás dovést k přijetí dohody, s níž nejste úplně ztotožněni.…

Připravte si akviziční strategii na rok 2021

Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí…

Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových kanálů, jako jsou sociální…

Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které…

7 taktik, jak na virtuální prodej

Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes call centra. Dá se…

Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?

S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se může zdát, že si vystačí…

Výpis 19 z celkem 64