Americká poradenská společnost Booz Allen Hamilton a Asociace národních inzerentů (ANA) společně…
Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od…
Práce si dnes od člověka žádá více než kdy předtím. Neustále přicházejí nové změny, které nutí…
Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…
Řada manažerů neumí správně delegovat. V podstatě to není ani překvapující, protože ani jim nemusel…
Vůdcovství je vždy populární. V dobách enormní potřeby je však nutné umět odlišit dobré a silné…
Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…
Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými zvláštními charakteristikami.…
V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a důvěryhodní. Lidé hledají…