Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Sedm pravidel tvrdého managementu pro tvrdé časy

Práce si dnes od člověka žádá více než kdy předtím. Neustále přicházejí nové změny, které nutí…

Několik rad pro oběd s klientem

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…

Delegování vám úsměv zachrání

Řada manažerů neumí správně delegovat. V podstatě to není ani překvapující, protože ani jim nemusel…

Houfem ovečky

Vůdcovství je vždy populární. V dobách enormní potřeby je však nutné umět odlišit dobré a silné…

Komunikace je základ

Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…

Desatero úspěšných obchodníků

Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými zvláštními charakteristikami.…

Vůdcovství v dobách změn

V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a důvěryhodní. Lidé hledají…

Znalosti a pracovní prostředí

Firmy často nedoceňují skutečnost, že práci znalostních pracovníků výrazně ovlivňuje i fyzické…

Berte obchod osobně

Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů přistupují jinak než k osobním…

Výpis 937945 z celkem 956