Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jména v e-komerci

Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak by se mohlo na první…

M-komerce: Lidé by chtěli, ale...

Mobilní telefony se stávají stále běžnější součástí života na celém světě. Spolu narůstajícím počtem…

Sorry, error

Chyby, které zpomalují nebo neumožňují načítání webových stránek mohou být skutečnou hrozbou…

Aby váš e-mail otevřeli a přečetli

Studie společnosti Doubleclick věnovaná e-mailovému marketingu v roce 2004 přináší zajímavý pohled…

Banner po deseti letech

V říjnu 1994 se na serveru HotWired objevil první reklamní banner. Měřil 468 x 60 pixelů a bylo na…

On-line zákazníci neexistují

On-line zákazník jako takový stále neexistuje. Ti, kteří nakupují prostřednictvím internetu pořád…

E-komerční utopie

Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších vozů po supermoderní.…

Jak úspěšně měřit e-komerci

Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit návratnost těchto investic.…

Špión, který mně napadl počítač

Poté, co Spojené státy zavedly legislativní opatření proti šíření nevyžádané elektronické pošty…

Výpis 919927 z celkem 983