Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak by se mohlo na první…
Mobilní telefony se stávají stále běžnější součástí života na celém světě. Spolu narůstajícím počtem…
Chyby, které zpomalují nebo neumožňují načítání webových stránek mohou být skutečnou hrozbou…
Studie společnosti Doubleclick věnovaná e-mailovému marketingu v roce 2004 přináší zajímavý pohled…
V říjnu 1994 se na serveru HotWired objevil první reklamní banner. Měřil 468 x 60 pixelů a bylo na…
On-line zákazník jako takový stále neexistuje. Ti, kteří nakupují prostřednictvím internetu pořád…
Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších vozů po supermoderní.…
Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit návratnost těchto investic.…
Poté, co Spojené státy zavedly legislativní opatření proti šíření nevyžádané elektronické pošty…