Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové trendy. Aktuální je zejména…
Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě pracovat. Článek proto…
Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky. Nechcete-li tudíž odradit své…
Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-mailoví marketéři. Patří i…
Vytvářet e-mailový newsletter není žádná velká věda. Přesto by však firmy měly znát určitá základní…
Vánoční prodej je v letošním roce důležitější než kdy jindy. Odborníci na internetový marketing…
Sociální média představují marketingový nástroj, který je nastavitelný pro každou firmu. Nejlepší…
O svých zákaznících byste měli získat co nejvíce informací a na jejich základě vytvářet co…
Roste počet zadavatelů, kteří využívají online hry jako komunikační nástroj. Vede je k tomu řada…