Články z oblasti vzdělávání a poradenství

COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí…

Akvizice vs. retence: Do čeho se vyplatí investovat více?

Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové pro rozvoj vaší firmy.…

5 strategií pro efektivní generování leadů

Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou oslovit a získat nové…

Píšete direct maily? Využijte poznatky z psychologie k jejich tvorbě

Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu v dnešní době. Sestavit…

Připravte svou strategii pro online marketing na blížící se recesi

Čeká nás jeden z nejhorších ekonomických poklesů v novodobé historii. Ustojí ji jen společnosti s …

Sestavte si kvalitní akviziční marketingový plán na základě dat

Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde dostatek lidí, kteří se…

Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít?

Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…

Obchodníci budou moci uveřejnit své produkty zdarma v Nákupech Google

Zatímco dříve museli obchodníci platit formou PPC (pay-per-click), brzy budou moci umístit své…

Jak vytvořit efektivní digitální pracoviště?

Právě probíhající pandemie onemocnění Covid-19 tvrdě zasáhla globální ekonomiku a podnikatelský…

Výpis 6472 z celkem 985