Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zlatá pravidla e-mailového marketingu

E-mail patří mezi nejméně nákladné marketingové nástroje. Vstupní náklady jsou tak nízké, že si i…

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 5. část

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků úspěšné e-mailové…

Pět kroků k dokonalejšímu newsletteru

Jestliže chcete maximálně zúročit svůj newsletter, měli byste jej rozesílat pravidelně. Pokud je…

Trendy v českém nákupním chování na internetu

Fakulta sociálních studií Masarykovy univerzity zpracovala projekt s názvem World Internet Project…

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 4. část

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků úspěšné e-mailové…

Češi se nebojí nakupovat po internetu

Nákup prostřednictvím internetu vyzkoušelo celkově již 85 procent české internetové populace. V…

Špatná organizace poškozuje e-mailový marketing

Řada marketérů z velkých i malých firem v dnešní době ví, jak dosáhnout úspěchu v e-mailovém…

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 3. část

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků úspěšné e-mailové…

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 2. část

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků úspěšné e-mailové…

Výpis 775783 z celkem 985