Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 problémy v náborovém procesu, které poškozují značku zaměstnavatele

Vybudování značky určité firmy coby zaměstnavatele zabere mnoho času, úsilí a cílené práce. Výsledky…

Konference EBX nabídla konkrétní příklady, jak vytvářet pozitivní zaměstnaneckou zkušenost

17. září se v holešovické La Fabrice uskutečnila konference Employer Branding Experience 2019 (EBX).…

Spokojený zaměstnanec dnes vyžaduje dobrou osobní zkušenost se zaměstnavatelem

Týká se to nás všech. To, co si myslí manažeři, není ve shodě s tím, jak to vnímají zaměstnanci.

Vyhrajte vstup na konferenci HRko, seznamte se s HR projektem CHALLENGER a dalšími

Zefektivnit interní komunikaci napříč odděleními i hierarchií firmy, zlepšit vztahy a vytvořit…

Co si kandidáti zjišťují o zaměstnavateli před přijetím pracovní nabídky

Proces výběru nového pracovníka rozhodně není jednostranný. Především v dnešní době, kdy se firmy…

Lidé nechtějí pracovat jako stroje na povel, chtějí do práce vkládat i kus sebe

Kateřina Lukášová je HR ředitelkou společnosti Sazka. Ve společném rozhovoru hovoří o tom, jak a…

Vyhrajte vstupenku na HR Summit 2019 na téma Budování značky zaměstnavatele

HR Summit 2019 se tentokrát zaměří na velmi aktuální problematiku budování značky zaměstnavatele, …

26 predikcí českého náboru, které musíte znát – Pracovní trh (1/4)

Mnozí z vás určitě narazili s nástupem nového roku 2019 na mnoho globálních článků s predikcemi v HR…

Proč prezentovat firmu jako ideálního zaměstnavatele

Existuje spoustu druhů marketingu. Mimo jiné se reklama dá rozdělit také podle toho, na koho je…

Výpis 6472 z celkem 100