Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vliv robotů a umělé inteligence na finanční oddělení (1/2)

Automatizace a inteligentní systémy učiní každodenní operativu ve finančních odděleních mnohem…

Přicházejí konverzační uživatelská rozhraní

Stále častěji se uživatelská rozhraní aplikací a webových stránek, tedy to, co vidí uživatel, mění…

Mobilní aplikace v roce 2019 (1/2): Co nás čeká?

Existují technologie, které budou značně ovlivňovat vývoj mobilních aplikací v příštím roce. Tyto…

Zkoumání firemní kultury pomocí pokročilých metod

Textová analýza využívající strojového učení nám může přinést nové poznatky o firemní kultuře –…

Co bude znamenat rok 2019 pro digitální transformace?

Bude to stále méně o automatizaci neefektivních funkcí back office a zastaralých obchodních procesů.…

Sociální média (1/2): Brání rozmanitosti?

Je zřejmé, že některé monopolní platformy jsou nezbytné. Stačí, abychom se zajistili, aby sociální…

Digitální produkt: Proč není snadné prorazit celosvětově (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, jaké překážky musejí některé společnosti s digitálním produktem…

Digitální produkt: Proč není snadné prorazit celosvětově (1/2)

Mnoho digitálních produktů uspěje v globálním měřítku. WhatsApp vychází z myšlenky, že SMS lze…

Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (2/2): Propojená cesta zákazníka

Nyní rozpracujeme koncept, ke kterému jsme se už přiblížili v předchozím článku.…

Výpis 4654 z celkem 110