Duševní zdraví, well-being, vyvážení osobního a pracovního života. To vše jsou témata, která nyní (i v souvislosti s koronavirovou pandemií) vystoupila do popředí. I…
V efektivně fungujícím týmu má sice vedoucí hlavní rozhodovací roli a musí…
Skutečně efektivní vedoucí je někdo, kým se jeho podřízení nechají rádi…
Byli jste povýšeni do manažerské role? Dlouho jste snili o tom, že se…
Podávání zpětné vazby je klíčovým nástrojem úspěšné komunikace mezi…
Nemusí nutně platit, že dobrými vedoucími mohou být pouze extrovertní lidé…
Toxické pracovní prostředí. Často skloňovaný termín, o kterém se mluví jako…
Manažerské pozice patří mezi jedny z nejrizikovějších z hlediska syndromu…
Charisma je něco, čemu se naštěstí dá naučit. Mít určité charisma a získat…
Time management, tedy schopnost organizovat si čas, je klíčovým úkolem…
Abyste mohli z pozice manažera své podřízené skutečně vést a motivovat,…
Pracujete z domova, ať už dobrovolně, ze zdravotních důvodů nebo na základě…
Time management, tedy efektivní organizace času a práce, je klíčovou…