Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu manažerů a zaměstnanců. Jeho myšlenka je poměrně jednoduchá: když se lidé přestanou příliš…
Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné…
Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a…
Proč tolik mladých manažerů oddělení informačních technologií dělá chyby?…
Jistě všichni známe neefektivní manažery, kteří neumí vést své podřízené a…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik…
Na trhu práce je velká poptávka po lidech se vzděláním v oboru výpočetní…
Cestování je velice nákladné, ale v obchodě se jeho využití zdá být…
Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání.…
Komunikace je nedílnou součástí našich životů. Díky ní také můžeme vést…
Jistě si všichni vzpomeneme na pravidla, která nám vštěpovali rodiče.…
KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace…