![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Když se do obchodní sféry začínala zavádět technika CRM, bylo jejím cílem vybudování lepších vztahů se zákazníky a zautomatizování služeb cestujících zástupců. Měla…
Nikdo nepochybuje o tom, že odměny vedoucích pracovníků jsou motivující.…
Řada lidí začíná podnikat a zakládat vlastní firmy proto, aby se vymanila z…
Mít v životě své rádce se často vyplatí. Člověk se od nich může rychle…
Řada projektových manažerů si dnes stěžuje na členy svých týmů. Každý by…
Východní filozofické principy mohou změnit a obohatit západní vzdělávání…
V současné době se často setkáváme s úspěšnými lidmi. Řídí úspěšné firmy,…
Podle průzkumů jedné americké univerzity bylo za poslední rok nějakým…
Mnohé americké firmy se potýkají s nedostatkem peněz na odměny…
Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…
Manažer nejlépe zvýší produktivitu porad, pokud předem zná jejich účel a…
Vzhledem k tomu, že řada podniků dnes rapidně roste a některé se slučují do…
Steve Case stál za úspěšným uzavřením obchodu století, když v roce 2000…