Stejně jako si člověk před jízdou v autě upravuje sklon zrcátek a vzdálenost sedačky tak, aby mu vyhovovaly, měl by si takto přizpůsobit i své pracovní prostředí. V…
Rychlý rozvoj internetových společností přinesl i změny v tradičním způsobu…
Když selže komunikace v podniku a mezilidské vztahy se vyhrotí, nastávají…
S přibývajícími roky ubývá počet úkolů, které je člověk schopen zvládat.…
Každé vytváření a implementace strategie v rámci organizace je složité.…
Vedoucí pracovníci se musí denně potýkat se stresem. Ten vyplývá z jejich…
Článek obsahuje některé rady, jak se v novém zaměstnání co nejlépe uvést.…
Zaměstnanci firem, které chtějí uspět v konkurenci, musí mít kromě talentu…
Článek se zabývá definicí správy znalostí a jejím přínosem pro společnosti.…
Článek se zabývá problémem rozhodování a toho, proč jsou lidé v určitých…
Znalosti jsou pro moderní organizace klíčovým majetkem. Vedoucí pracovníci…
Konkurenční zpravodajství by se dalo s trochou nadsázky přirovnat ke…
Jak si umí pracovníci z oddělení lidských zdrojů zorganizovat čas na práci…