Bezdůvodné pomluvy může šířit široko daleko kdokoliv – naštvaný zákazník i samotný zaměstnanec. Nemůžete jim zcela zabránit, ale můžete se s nimi naučit pracovat.
Jedním z nejčastějších problémů na pracovištích je vysoká míra hlučnosti.…
Napadlo vás někdy, že enormní nárůst dat v posledních letech nemusí být…
Možná jste se kolikrát pozastavili nad tím, proč některé volební výzkumy…
Pokud jste coby manažeři týmů vnímaví a všímaví, ostatní chápou, že vám…
Lidé reagují odlišně na změny a problémy, které je nutné běžně v týmech…
Když pracujete z domova, může být obtížné si udělat pauzu. Přerušení práce…
Poslouchat neznamená naslouchat. Zde jsou další tři tipy, které vám pomohou…
Náš mozek vnímá nejednoznačnost jako hrozbu. Snaží se nás chránit tím, že…
Poslouchat neznamená naslouchat. Zde je 6 tipů, které vám pomohou stát se…
Ačkoliv máme dnes více informací k dispozici, přemýšlíme mnohem méně.…
Pandemie nás ovlivňuje různými směry. Někteří hromadí zásoby, jiní se…
Zaměstnání měníme stále častěji. Řada z nás se také věnuje více projektům…