Hlavní myšlenkou minulého článku bylo, že současná situace kolem koronaviru je mimořádnou příležitostí ke zvýšení našeho uvědomění, které pak otevře cestu ke změně…
Internet věcí neboli IoT (z anglického Internet of Things) je velmi se…
Slovo krize se aktuálně skloňuje ve všech pádech. Doma i v zaměstnání.…
V předchozím článku jsme si představili 2 odlišné větve crowdsourcingu.…
Crowdsourcing je dnes velmi populární využití idey o moudrosti davů – což…
V předchozím článku jsme viděli, že společnosti už často mají nastavené…
Transparentnost je klíčová právě zejména v době krize. Musíte jasně říct,…
Prázdné police v supermarketech, nedostatek nezbytných produktů. Tak vypadá…
V prosinci 2019 konečně vyšla česká verze dlouho očekávaného vydání nové…
V předchozím článku jsme viděli, že důvěra není něco extra, něco navíc.…
V bezpečném prostředí, kde si lidé mohou důvěřovat, se zaměstnanci daleko…
Ženy dnes tvoří asi 50 % absolventů přírodních věd a jiných technických…
Proč by rodinná firma vlastně chtěla spolupracovat s investory? Protože to…