Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní dilema přitom spočívá v otázce, jestli koupit na míru stavěný…
Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí…
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým…
Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se…
Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor.…