Znalosti jsou klíčovým majetkem nových organizací, jejichž fungování je založeno na znalostech. Tyto organizace vyžadují práci specializovaných odborníků, kteří musí…
Internetové společnosti mají za sebou poměrně rušnou historii. Nejprve…
Jedním z nejdůležitějších úkolů lidského systému zpracování informací je…
Autor se v článku zabývá tím, zda dokáží lidé podávat dobré výkony a dělat…
Z webových stránek se stává základní kámen firemní strategie CRM.…
Organizace na počátku nového tisíciletí řeší komplikované dilema. Mají dále…
V době, kdy se zajímavé a perspektivní pracovní nabídky začaly objevovat…
Obavy z ohrožení informací nastaly již v souvislosti s problémem Y2K, tedy…
Článek se zabývá problematikou správného odhadu a zhodnocení znalostí a…
Moderní firmy se vyznačují jednou věcí váží si svých nejlepších…
Aby mohly využívat společné znalosti a učit se z chyb, musejí být…
Ve svých počátcích se správa znalostí (ozn. KM) prosazovala do řízení…
Správné rozhodování a řešení problémů se dá rozdělit do dvou fází:…