Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Informace a znalosti jsou pro úspěch v podnikání zásadní i kritické. Klíčové je nepřehltit se

Není žádným tajemstvím, že znalosti a informace v jakémkoliv oboru jsou klíčovým faktorem pro úspěch v dané oblasti. Bez informací se nelze správně rozhodovat, řídit…

5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jek se měnit spolu se zákazníky

Svět se loni v polovině března změnil a my s ním. Neplatí zavedené postupy,…

Never stop learning.

Jak se stát úspěšným manažerem?

Jaké jsou předpoklady pro úspěch? Dá se úspěch měřit, když je jeho vnímání…

Lockdown pomohl malým e-shopům, lidé se na nich přestali bát nakupovat, zaznívá z firmy Twisto

Fintech startup Twisto zjistil, jak se během pandemie změnily nákupy zboží…

zpivajici fontana

Benefity, za které nezaplatíte ani korunu. A s minimem administrativy pro HR oddělení k tomu.

V době krácení rozpočtu na vzdělávání, firemní akce a také benefity…

Jiří Jemelka, J.I.P. pro firmy

Případová studie z oblasti interim managementu: Limity rodinných firem aneb správná míra řízení a cítění

Rodinné firmy v České republice tvoří asi 85 procent všech soukromých…

Kariérní rozvoj business analytika

Až budete mít několik let zkušeností a učení, můžete být považováni za…

Pět inspirativních knih pro podnikatele a leadery

Léto se blíží a s ním i dovolené. Mnoho lidí toto období většího klidu…

Proč nechtějí zaměstnanci v gastronomii zpět do práce s Terezou Kučerovou, Ambiente a Karlem Maříkem, Grason

Proč nechtějí zaměstnanci v gastronomii zpět do práce? Podcast s Terezou Kučerovou a Karlem Maříkem

Tereza Kučerová je HR manažerkou restaurační sítě Ambiente a Karel Mařík…

Matěj Matolín, Zdeněk Cendra, José Kadlec

Budování globální firmy kompletně bez HR se Zdeňkem Cendrou, zakladatelem CDN77

Zdeněk Cendra je zakladatelem společnosti CDN77, která - stručně řečeno -…

V SAP Services zvýšili zákaznickou spokojenost

V SAP Services zvýšili s pomocí technologií zákaznickou spokojenost na historické maximum

Moderní technologie přispěly k růstu spokojenosti zákazníků se službami SAP…

Reportáž: Vytvářejte z vašich dat vizuálně atraktivní reporty pro lepší rozhodování

Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „…

Ztrácíte se „uvnitř krabice“?

Znáte z angličtiny termín „Think outside the Box“ - tedy dívat se na věci…

Výpis 6678 z celkem 3836