Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Jsou genderové rozdíly ve skutečnosti mocenské?

Co myslíte liší se nějak muži a ženy v tom, zda přijmou první nabídnutou mzdu v nové práci, nebo se radši pokusí vyjednat si lepší podmínky? Jedním z důvodů toho,…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jen třetina menších firem přežije své zakladatele

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…

Mýty o veřejném vystupování aneb Žádný řečník z nebe nespadl

Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…

Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace: Příklady z praxe (2/2)

Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace: Příklady z praxe (2/2)

Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…

Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace (1/2)

Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými,…

RNDr. Juraj Kliment, Lloyd's Register EMEA

Úloha řízení lidských zdrojů ve standardu ISO 9001:2015

Rok 2015 je nepochybně dalším významným milníkem pro organizace, které mají…

Novela zákona o účetnictví od 1.1.2016 (2/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví,…

Steve Jobs: Zrození vizionáře

Vyhrajte knihu Steve Jobs: Zrození vizionáře

Steve Jobs: Zrození vizionáře je  poutavě napsaná kniha, která mění zažitý…

In Communication Forum

Zasloužit si loajalitu a motivaci zaměstnanců je větší dřina! aneb 11. ročník IN Communication Fora je za námi

Jak je interní komunikace ve firmách důležitá a že priority, obsah i tón…

Stephen Covey by zaplakal

7 návyků skutečně efektivních lidí popsal populární americký odborník na…

Výpis 937949 z celkem 3837