Cílem každé reklamy je zvýšit povědomí o firmě. Jedním z oblíbených způsobů reklamy jsou poutače. Většina poutačů je souměrná, pečlivě vyvážená, vkusná a také…
Bez pečlivého řízení mohou automatické emailové systémy ublížit vašemu…
Tradiční malé obchody by mohly v následujících deseti letech zcela vymizet…
Mnoho drobných podnikatelů neví, o co přicházejí, říká George Cloutier,…
I když je leden dávno za námi, manažeři jsou stále plni slibů k novému…
Evropský parlament ve čtvrtek schválil vprvním čtení návrh kontroverzní…
Založení nové firmy a hledání klientů má hodně společného s chováním lidí,…
Zakázat občanům nových členských států Evropské unie pracovat na území…
Odcházející poradce Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš hovořil pro…
Nejlepší metodou pro oslovení velkého publika a shromáždění dat je přímý…
Polsko vpondělí jako jediné vetovalo dohodu o DPH, přestože ostatní státy…