Manažer - zprávy z managementu

Šest kroků pro strategický program pro zákazníky

Hon na zákazníky: Vedoucí chtějí, aby největší zákaznici mluvili za jejich společnost při akcích, obchodníci po nich chtějí, aby dělali firmě reklamu a přemlouvali…

Jak využít konferenci naplno

Jak využít konferenci naplno

Obchodní prostředí si žádá občasnou návštěvu konferencí a průmyslových…

Sedm marketingových otázek, než necháte teenagera udělat váš web

Sedm marketingových otázek, než necháte teenagera udělat váš web

Podle vyhledavače Google existují čtyři miliardy webových stránek. Téměř na…

Když instinkt nestačí

Když instinkt nestačí

Získávání a uchovávání zákazníků je pro firmy nepřetržitou výzvou. Existuje…

Prodavač perel zjišťuje, že pro úspěch je třeba získat důvěru

Prodavač perel zjišťuje, že pro úspěch je třeba získat důvěru

Jeremy Sheperd pracoval u aerolinek a jednou koupil vPekingu své přítelkyni…

Čekejte nečekané

Čekejte nečekané

Katastrofy mohou přijít jako blesk z čistého nebe. Pokud se tedy chystáte…

Bez plánu ani ránu

Bez plánu ani ránu

Myslíte si, že je vaše firma příliš malá na vlastní marketingový plán? Pak…

Paroubkova pohádka

Paroubkova pohádka

Premiér Jiří Paroubek na žofínském fóru prohlásil, že česká ekonomika by…

Jak na trému

Jak na trému

Tréma je přirozenou součástí veřejného vystupování. Člověk se jí nemusí…

Výsledek summitu G8

Výsledek summitu G8

Vůdčí osobnosti zemí G8 ukončili svůj summit v Gleneagles sérií tiskových…

Pozor, padá značka!

Pozor, padá značka!

Obchodní značky jsou velmi křehké a těžko se uchovávají. I velké a zavedené…

Lákadlo jménem Čína

Lákadlo jménem Čína

Poslední dobou se informace a novinky z Číny stále častěji objevují v…

Odměňujte stálé zákazníky

Odměňujte stálé zákazníky

Vybudujte si vlastní program jak odměnit vaše stálé zákazníky pomocí našich…

Výpis 15741586 z celkem 1895