Manažer - zprávy z managementu

Online porady a webináře: Jak na to, aby vám ostatní věnovali pozornost

Webináře jsou prokleté. Každý je přesvědčen o tom, že zatímco mluví, ostatní odpovídají na e-maily, hrají Hledače min nebo dělají cokoli jiného, než aby věnovali…

Jak by mělo vypadat vánoční přání pro obchodní partnery

Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co…

Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jen třetina menších firem přežije své zakladatele

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…

3 tipy, jak si vylepšit profil na LinkedIn

Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních…

Novela zákona o účetnictví od 1.1.2016 (2/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví,…

Jste profesionální spíkr? I kdyby ne, stejně je důležité mít silný závěr

Možná chcete, aby se přihlásili do programu. Nebo chcete, aby uskutečnili…

Miroslav Princ

Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…

Novela zákona o účetnictví od 1. 1. 2016 (1/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví,…

Výpis 573585 z celkem 1897