Manažer - zprávy z managementu

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste odprezentovali něco místo svého nadřízeného, není to zcela vaše zodpovědnost. Je dobré si…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co…

Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jen třetina menších firem přežije své zakladatele

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…

3 tipy, jak si vylepšit profil na LinkedIn

Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních…

Novela zákona o účetnictví od 1.1.2016 (2/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví,…

Jste profesionální spíkr? I kdyby ne, stejně je důležité mít silný závěr

Možná chcete, aby se přihlásili do programu. Nebo chcete, aby uskutečnili…

Novela zákona o účetnictví od 1. 1. 2016 (1/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví,…

Miroslav Princ

Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…

Svou řeč si nemusíte psát sami

Proč byste měli při přípravě své prezentace nebo řeči využít ostatní? Tak…

Přestaňte věřit mýtům o inovacích

Každá firma dnes chce být inovativní, nejlépe stejně jako Apple a další…

Výpis 573585 z celkem 1895